Zabudowy o zmiennej wysokości

 

Skrzynia z kabiną Twin Cab

(powyżej)

zabudowa skrzyniowa z kabiną Twin Cab S w fazie opuszczonej

(powyżej)

zabudowa skrzyniowa z kabiną Twin Cab S w fazie podniesionej

(powyżej)

zabudowa skrzyniowa firanowa w fazie opuszczonej

(powyżej)

zabudowa skrzyniowa firanowa w fazie podniesionej

(powyżej) Mechanizm do podnoszenia i opuszczania dachu zabudowy w trzech fazach -dla regulacjidwustopniowej (linka zwalniająca blokadę sprężyn gazowych oraz linka do ściągania dachu)

Regulacja jednostopiniowa (burtofirana):   

Regulacja dwustopniowa :  

Regulowana wysokość - możliwości:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

Porównanie możliwych opcji regulacji wysokości: