MASTER

Nowy Master wjeżdża na rynek Najnowszy i największy samochód dostawczy w rodzinie Renault – Nowy Master. Największy w gamie samochód dostawczy zyskał m.in. nowe silniki, nową, masywną i podkreślającą przynależność do koncernu atrapę chłodnicy i wiele rozwiązań, z których skorzysta zarówno fleet manager, jak i kierowca firmowy. Szeroka gama silników Cztery warianty mocy mogą wybierać klienci firmowi, jeżeli chodzi o silnik montowany pod maska nowego Mastera. Jednostka dCi o pojemności 2,3 litra ma szeroki zakres mocy, zaczynając od mocy 110 KM, przez 125, 136 i najmocniejszy silnik, generujący 163 KM. Dla klientów poszukujących niższych kosztów, zarówno zakupu, jak i eksploatacji, przeznaczone są silniki dCi o mocy 110 i 125 KM, oferujące doskonały kompromis między osiągami a ekonomią eksploatacji. Natomiast dla tych klientów firmowych, którzy w swojej pracy zawodowej potrzebują lepszych osiągów, większej mocy, ale jednocześnie ważne są dla nich koszty, inżynierowie Renault przygotowali mocniejsze jednostki Energy dCi 135 i Energy dCi 163 KM. Dwa najmocniejsze silniki wykonane są w technologii Twin Turbo, czyli z wykorzystaniem dwóch turbosprężarek. Takie rozwiązanie pozwoliło zmniejszyć zużycie paliwa, przy jednoczesnej poprawie osiągów. Dwie najmocniejsze jednostki to nie tylko szeroki zakres użytecznej prędkości obrotowej, ale także duża ekonomia eksploatacji. Wg danych, najmocniejszy silnik w porównaniu do poprzedniej jednostki zużywa o 1,5 l/100 km mniej. Jeszcze kilka lat temu byłoby to całkowicie nie do pomyślenia, aby duży samochód dostawczy mógł spalać poniżej 7 litrów na 100 km. To, przy założeniu dużych przebiegów jakie te auta pokonują rocznie, daje fleet managerowi realne oszczędności. Dodatkowo inżynierowie z Renault zaprojektowali przycisk ECO, który pozwala obniżyć zużycie paliwa o 10%. Komputer w optymalny sposób steruje momentem obrotowym, aby maksymalnie wykorzystać moc silnika, a także optymalizuje pracę ogrzewania i klimatyzacji. Nowoczesne systemy dostępne w nowym Renault Master W samochodzie pojawiło się też szereg nowych systemów zwiększających poziom komfortu i bezpieczeństwa. Najnowszej generacji system ESC, z montowanym w standardzie układem dostosowującym jego pracę do obciążenia, współpracuje ze wspomaganiem ruszania pod górę Hill Start Assist systemem Extended Grip. Funkcja ta zapewnia przyczepność w trudnych warunkach drogowych, takich jak śnieg, błoto czy piasek. Nowością jest system zapobiegający myszkowaniu przyczepy, dostępny w wersjach z hakiem holowniczym. System ten naprzemiennie przyhamowuje i zmniejsza moment obrotowy silnika, aby zmniejszyć prędkość do takiej, przy której ustaje myszkowanie przyczepy. Nowy Master w wersjach z silnikiem Twin Turbo jest wyposażony w elektrohydrauliczny zespół wspomagania kierownicy, ułatwiający wszelkie manewry i zmniejszający siłę potrzebną do obracania kierownicy przy małych prędkościach. Kolejną nowością jest zwiększające bezpieczeństwo i umieszczone w osłonie przeciwsłonecznej po stronie pasażera lusterko szerokokątne Wide View, zapewniające lepszą widoczność na prawo do tyłu w obrębie martwego pola widzenia.

Sprawdź finansowanie >>>

Poznaj warunki przedłużonej gwarancji >>>

Zobacz akcesoria do Renault Master >>>

 

 

 

 

 

Pobierz pliki

  • KATALOG

    Rozmiar: 5,00 MB Format pliku: PDF