Auto-zięba

Poznaj pakiet korzyści w nowym Renault ESPACE

piątek, 17 lipca 2015

Nowe Renault ESPACE z pakietem korzyści.

Renault ESPACE to zupełnie nowy wymiar samochodu. Nie jest to tylko auto o wyglądzie crossovera, ale pełnoprawny samochód firmowy, który przeznaczony jest dla aktywnych i ceniących życie managerów. Jednak uroda, osiągi czy innowacyjne rozwiązania to jedno, ale dla klientów instytucjonalnych liczy się także coś więcej – korzyści.

Pakiety akcesoriów  z rabatem 20%

Użytkownicy samochodów służbowych mogą skorzystać z dodatkowych udogodnień, jak oferta wybranych akcesoriów w promocyjnych cenach. Klienci otrzymają 20% rabatu przy zakupie poniższych pakietów akcesoriów:

 

1. Pakiet Holiday / poprzeczki dachowe + kufer

 

2. Pakiet Comfort / alarm + wkład bagażnika + listwa na próg bagażnika

 

3. Pakiet Country / składany hak holowniczy z innowacyjnym zwalnianiem haka dźwignią w bagażniku + chlapacze

 

Oferta przedłużonej gwarancji fabrycznej (Formuła Non Stop)

Oferta przedłużonej gwarancji Formuła Non Stop to oferta, która skusi opcjami, ale także ceną.
W porównaniu do konkurencji jest ona zdecydowanie najatrakcyjniejsza. Zapewnia spokój i mobilność.

  1. Do 5 lat(1)  lub 150 000 km
  2. Do 5 lat(1)  lub 200 000 km

 

Oferta serwisowa „Moje Przeglądy”

W tej usłudze, jakże ważnej z punktu widzenia przedsiębiorcy, klient w atrakcyjnej cenie zyskuje gwarancję wymiany części i wykonania przeglądów przewidzianych w programie obsługi samochodu, zgodnie z zaleceniami producenta. 

  1. Pokrycie kosztów przeglądów aż do 5 lat lub 200 000 km.
  2. Możliwość połączenia kosztu pakietu Moje Przeglądy z finansowaniem promocyjnym, wówczas koszt miesięcznej raty leasingu wzrasta zaledwie o 98 zł. (2)

 

Assistance Premium

Z tej usługi nigdy nie chcemy korzystać, jednak zdarza się, że jest taka konieczność. Renault zadbało, żeby usługa Assistance Premium(3) była jak najbardziej kompleksowa. Zapewnia pełną mobilność na terenie Europy bez względu na to, czy mamy do czynienia ze zdarzeniem drogowym, awarią czy kradzieżą. Pomoc uzyskamy nawet w takich niestandardowych sytuacjach, jak:

  1. Awaria ogumienia
  2. Brak paliwa
  3. Zatrzaśnięcie kluczyka
  4. Dowóz odmrażacza do zamków
  5. Pomoc w założeniu łańcuchów

Usługa oferowana jest na okres 3 lat, lub w przypadku wykupienia przedłużonej gwarancji Formuła Non Stop, na 5 lat.

 

Karta Flotowa Renault

Renault proponuje swoim Klientom flotowym „Program Karta Flotowa Renault”, który został stworzony z myślą o zagwarantowaniu najlepszej oferty handlowej oraz najwyższych standardów obsługi klienta flotowego w sieci Autoryzowanych Parterów Renault. Dzięki programowi klienci instytucjonalni otrzymują stały rabat na części i roboczogodzinę, ale nie tylko:

  1. Preferencyjne warunki zakupu akcesoriów i wyposażenia dodatkowego
  2. Preferencyjne warunki zakupu opon
  3. Akcje promocyjne dedykowane Klientom programu Karty Flotowej
  4. Serwis Door to Door
  5. Mobilność – Pojazd zastępczy

 


(1) W tym 3 lata gwarancji producenta i 2 lata dodatkowej, płatnej gwarancji. Szczegóły w Autoryzowanym Serwisie Renault.
(2) 98 zł netto/mies. wyliczono na przykładzie Leasingu 101% na 36 miesięcy z 20% wkładem własnym dla Nowego Renault ESPACE Life Energy dCi 130 z ofertą Moje Przeglądy na okres 5 lat lub 150 000 km. Oferta atrakcyjnych pakietów serwisowych dostępna jest tylko w czasie zawierania umowy sprzedaży nowego pojazdu Renault ESPACE u Autoryzowanego Partnera Renault.
(3) Assistance Premium na 3 lata bądź dla pojazdów objętych programem przedłużonej gwarancji Formuła Non Stop na 5 lat to dobrowolna, gwarantowana i bezpłatna pomoc Renault Assistance w przypadku wszelkich zdarzeń drogowych (awarii, wypadku, kradzieży). Szczegóły w Autoryzowanym Serwisie Renault.

 

  Źródło: materiały Renault Polska

Nasz zespół

Zdjęcie Michalina Radosz-Blumkowska

Michalina Radosz-Blumkowska

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

m.radosz@autozieba.eu 696 404 464 WIDEO ROZMOWA wybierz numer
Zdjęcie Darek Grządziel

Darek Grządziel

Specjalista ds. Sprzedaży samochodów

d.grzadziel@autozieba.eu 698 906 648
Zdjęcie Łukasz Maciaszek

Łukasz Maciaszek

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

l.maciaszek@autozieba.eu 539 929 279
Zdjęcie Adam Radecki

Adam Radecki

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

a.radecki@autozieba.eu 600 885 533
Zdjęcie Natalia Gabryś

Natalia Gabryś

Asystentka Działu Sprzedaży

recepcja@autozieba.eu 32 201 76 70, 32 201 76 71 694 404 459
Zdjęcie Anna Smolarczyk

Anna Smolarczyk

Specjalista ds. Sprzedaży Finansowania i Ubezpieczeń

a.smolarczyk@autozieba.eu 604 525 999
Zdjęcie Mariola Kania

Mariola Kania

Specjalista ds. Sprzedaży Finansowania i Ubezpieczeń

m.kania@autozieba.eu 604 17 99 43
Zdjęcie Katarzyna Fritsch

Katarzyna Fritsch

Sprzedawca ubezpieczeń komunikacyjnych

k.fritsch@autozieba.eu 696 404 451
Zdjęcie Jacek Olszówka

Jacek Olszówka

Szef sprzedaży samochodów nowych

j.olszowka@autozieba.eu
Zdjęcie Jarosław Madej

Jarosław Madej

Szef serwisu mechanicznego

j.madej@autozieba.eu 600 88 55 11
Zdjęcie Maciej Ociepka

Maciej Ociepka

Szef Serwisu Blacharsko-Lakierniczego

m.ociepka@autozieba.eu 696 404 460