Auto-zięba

Obowiązkowe zalecenia

piątek, 15 maja 2020

Szanowni Klienci,

Przypominamy, iż dla Państwa i naszego bezpieczeństwa w firmie Auto-Zięba wprowadzono kolejne zalecenia dotyczących funkcjonowania przedsiębiorstw w obecnej sytuacji epidemiologicznej:
 Wprowadzono ograniczenie ilości przyjmowanych osobiście klientów. Limit klientów mogących przebywać na terenie firmy to 3 osoby na każde czynne stanowisko obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich stanowisk obsługi klienta firmy. Limit dotyczy tylko klientów- nie wlicza się osób stanowiących obsługę dealera.
 W widocznym miejscu umieszczone są stoliki z płynem do dezynfekcji rąk dla Klientów, wraz z informacją o konieczności dezynfekcji rąk po wejściu do firmy.
 Pracownicy obsługi Klienta obsługują Klientów obowiązkowo w rękawiczkach.
 Po zakończeniu obsługi Klienta, stanowiska pracy są na bieżąco dezynfekowane, przed podjęciem kolejnego klienta.
Klienci oraz pracownicy zobligowani są do przestrzegania zalecenia dotyczącego zachowania bezpiecznego odstępu od siebie oraz braku możliwości fizycznego kontaktu.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji ON-LINE
☎️ 32 201 76 70 , kontakt@autozieba.eu

AKTUALNE ZASADY I OGRANICZENIA ZWIĄZANE Z KORONAWIRUSEM  kliknij >>>

Zarządzenia wewnętrzne:

1. Osoba, którea przed przyjściem do pracy źle się czuje (występują u niej symptomy takie jak: wysoka gorączka, ogólne rozbicie i suchy kaszel) powinna zostać w domu, powiadomić o zaistniałej sytuacji najbliższą jednostkę sanitarno-epidemiologiczną, a następnie bezpośredniego przełożonego.

2. Pracownicy obsługujący klientów mają obowiązek stosować maseczki/przyłbice w kontakcie z klientem poza pleksą /ekranem ochronnym.

3. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby nie dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu. Podczas kaszlu i kichania należy zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką.

4. Nie obawiać się zwracać uwagi współpracownikowi i klientowi, aby nie kasłał i nie kichał w naszym kierunku.

5. Witać się bez podawania sobie dłoni.

6. Wszystkie Stanowska pracy muszą być dezynfekowane 2 razy dziennie oraz obligatoryjnie po każdej wizycie klienta. Każdy pracownik jest zobowiązany zadbać o swoje stanowisko pracy.

7. Przy wejściu do firmy, w widocznych miejscach, umieszczone są płyny do dezynfekcji i rękawiczki dla klientów. Wyznaczony pracownik Recepcji odpowiada za uzupełnianie płynów i rękawiczek.

8. Każde stanowisko pracy obsługi klienta ma długopis dla klientów, który jest regularnie dezynfekowany. Dezynfekcję należy przeprowadzać z zastosowaniem indywidualnych środków ochrony osobistej, m.in. takich jak: jednorazowe rękawiczki i płyny dezynfekujące.

9. Pracownicy zobligowani są do zachowania dystansu 2 metrów od klientów oraz współpracowników.

10. Dystans 2 metrów obowiązuje również w pomieszczeniach socjalnych

11. Zaleca się nie gromadzić się w pomieszczeniach socjalnych, kuchniach, szatniach, pomieszczeniach sanitarnych.

12. Zaleca się pracownikom mycie rąk przy użyciu dostępnych środków przez czas 30 sekund zgodnie z zaleceniami GIS.

13. Wyznaczone osoby – pracownice kasy odpowiedzialne są za poranny pomiar temperatury pracownikom obsługi klienta.

14. W toaletach umieszczone są listy i informacje o dezynfekcji – za listy odpowiedzialne są recepcje salonów.

15. Pracownicy mają obowiązek każdorazowego informowania Pracodawcę o kwarantannach i chorych w rodzinie.

16. Zaleca się regularne wietrzenie pomieszczeń.

17. Szef sprzedaży ustala wytyczne dot. dezynfekcji samochodów na ekspozycjach salonu oraz samochodów do jazd testowych.

18. Szef serwisu ustala wytyczne dot. dezynfekcji samochodów przyjmowanych na serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy

Nasz zespół

Zdjęcie Michalina Radosz-Blumkowska

Michalina Radosz-Blumkowska

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

m.radosz@autozieba.eu 696 404 464 WIDEO ROZMOWA wybierz numer
Zdjęcie Darek Grządziel

Darek Grządziel

Specjalista ds. Sprzedaży samochodów

d.grzadziel@autozieba.eu 698 906 648
Zdjęcie Łukasz Maciaszek

Łukasz Maciaszek

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

l.maciaszek@autozieba.eu 539 929 279
Zdjęcie Adam Radecki

Adam Radecki

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów

a.radecki@autozieba.eu 600 885 533
Zdjęcie Natalia Gabryś

Natalia Gabryś

Asystentka Działu Sprzedaży

recepcja@autozieba.eu 32 201 76 70, 32 201 76 71 694 404 459
Zdjęcie Anna Smolarczyk

Anna Smolarczyk

Specjalista ds. Sprzedaży Finansowania i Ubezpieczeń

a.smolarczyk@autozieba.eu 604 525 999
Zdjęcie Mariola Kania

Mariola Kania

Specjalista ds. Sprzedaży Finansowania i Ubezpieczeń

m.kania@autozieba.eu 604 17 99 43
Zdjęcie Katarzyna Fritsch

Katarzyna Fritsch

Sprzedawca ubezpieczeń komunikacyjnych

k.fritsch@autozieba.eu 696 404 451
Zdjęcie Jacek Olszówka

Jacek Olszówka

Szef sprzedaży samochodów nowych

j.olszowka@autozieba.eu
Zdjęcie Jarosław Madej

Jarosław Madej

Szef serwisu mechanicznego

j.madej@autozieba.eu 600 88 55 11
Zdjęcie Maciej Ociepka

Maciej Ociepka

Szef Serwisu Blacharsko-Lakierniczego

m.ociepka@autozieba.eu 696 404 460