ISUZU NOWOCZESNE TECHNOLOGIE

Ponad 70 lat doświadczeń ISUZU w konstruowaniu jednostek napędowych Diesla, przyczyniło się do zbudowania silnika o najwyższym w historii D-MAX’a momencie obrotowym. Prezentujemy zaprojektowany od podstaw, turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 l i mocy 163 KM. Odznacza się on znakomitą elastycznością i oferuje Ci mnóstwo radości z prowadzenia, niezależnie od typów nawierzchni i ukształtowania terenu. Wyśmienity moment obrotowy – 400 Nm pozwoli Ci cieszyć się imponującym przyśpieszeniem, a do tego umożliwia holowanie przyczepy z hamulcami o wadze do 3 ton. Nowy ISUZU D-MAX jest niezawodny i wszechstronny.

ISUZU D-MAX wywodzi się z rodziny najtwardszych, najsolidniejszych samochodów ciężarowych. Blisko stuletnie doświadczenie ISUZU w tej branży, pozwoliło stworzyć samochód, który zmieni oblicze pickupa na świecie. Całkowicie nowe podwozie, o wytrzymałości godnej samochodów ciężarowych, zapewnia lepszą równowagę i jeszcze lepsze osiągi, niezależnie czy samochód jest załadowany czy nie. Daje również niezwykłą stabilność i przyczepność w każdych warunkach. Pod maską ISUZU D-MAX kryje się całkowicie nowy silnik o niskim zużyciu paliwa, z łatwością spełniający surowe normy czystości spalin Euro 5.

 

Dźwigienki zaworowe, wyposażone w duże łożyska wałeczkowe zmniejszające tarcie. Łańcuch (a nie pasek) rozrządu zapewnia większą niezawodność. [powyżej] Dwustopniowa turbosprężarka zapewnia najwyższe osiągi oraz niższe zużycie paliwa. Utwardzone indukcyjnie gładzie cylindrów zapewniają większą żywotność silnika. Ciśnienie wtrysku paliwa zostało zwiększone ze 180 MPa do 200 MPa. W połączeniu z nowego typu wtryskiwaczami, które mają teraz więcej dysz o mniejszej średnicy, pozwala to na znacznie lepsze rozpylenie paliwa, a tym samym poprawę efektywności spalania.

W ISUZU D-MAX zastosowano nowej generacji zawieszenie, z założenia przystosowane do jazdy w wymagającym terenie, podobnie jak w wysokiej klasy SUV-ach. Dzięki temu, najnowszy pickup może poruszać się po każdej drodze, przy zachowaniu typowego dla ISUZU komfortu prowadzenia.